Untitled (83)

Untitled (83)

4 thoughts on “Untitled (83)

    • Voor ik daar op antwoord doen we een visualisatie oefening, doe dit op een stil moment. ( ‘t is een meditatief experiment )
      Ga in een comfortabele houding zitten of liggen. In gedachten ben je in een stille lege ruimte, vier muren, zacht licht. Op een van de muren hangt deze foto. Maak hem zo groot als je zelf wil. Kijk rustig, neem vijf minuutjes inlooptijd tot je het beeld hebt opgenomen. Blijf kijken. Wat gebeurt er? Wat voel je? Aan wat denk je?
      Vind je het maar niks dan is dat ook ok 😉

    • Cecile, ik ben je nog wat uitleg schuldig. Dit is een foto van een kleine verschrompelde voetbal die om een of andere reden voor mijn huis in de goot terecht kwam.

      • Dank je voor de uitleg, Ludwig. Ik vond het ding te mooi rond voor een of andere paddestoel. Ik zou nooit gekomen zijn op een verschrompelde voetbal. Mooi dat je hem zag als fotografeerbaar object 🙂

Leave a Reply

