Work with unknown signature

Work withe unknown signature

7 thoughts on “Work with unknown signature

  1. Aangezien de “like” knop het al een paar dagen niet meer doet…bij deze “Like” ! Mooie opname en een boeiend beeld, Ludwig!

    • Jouw like knop is een beetje twisindezak. Module portret afgesloten, what next? Ik ga voor architectuur en waarschijnlijk (nog niet zeker) inschrijven voor fotokunst in de academie in Gent. Eerst een kijkje gaan nemen, we zien wel.

      • Aha, ik ga ook voor architectuur op dinsdag in Mariakerke. En wanneer ga Jij?
        Fotokunst interesseert me ook en ik was eigenlijk zinnens om dit te volgen op St Lucas, maar binnen een paar jaar dan, als ik op pensioen ga. We zien nog wel.
        Groeten Geert

Leave a Reply

