The neighbourhood.

5 thoughts on “The neighbourhood.

    • Ik heb Silver efex pro geïnstalleerd als ad-in van Lightroom en Photoshop. Je kan er de oude traditionele zilver gelatineprint mee simuleren. Het resultaat is geen zuiver zw/w. Deze foto’s zijn een eerste experiment. Mijn inspiratie? Het vroege werk jaren 1938 – 1945 van Arnold Newman. Nog véél werk aan de winkel.

  1. Deze serie was mij blijkbaar ontsnapt.
    Als ik die huizen bekijk is het net of ik weet ze staan, neen niet hier in het Leuvense maar Ursel en die kanten uit, kom er nog al eens.
    Je blijft verrassend uit de hoek komen, ik geniet.

    • Je bent er niet ver naast Joke. Ik ben van Waarschoot (vlakbij Ursel) en die huizen en koterijen staan op een steenworp van mijn deur.
      Ge schrijfdier een vreed complement voor dezen Waarschootschen vent 😉

Leave a Reply

