Zonder titel (21)

6 thoughts on “Zonder titel (21)

    • Dag Walter, het blijft natuurlijk wel altijd fotografie en wat je hier ziet is gewoon een foto van een lichtsituatie, met zeer beperkte nabewerking, maar ik begrijp ergens wel wat je bedoelt met niet-fotografie. Leuk dat je even passerde.

      • Zie je werk graag en niet-fotografie is natuurlijk met een knipoog bedoeld! Maar dat had je al door…;-)

  1. Prachtige abstracten weer Ludwig. Ik moet dan steeds weer even zuchten als ik ze zie 🙂
    En verder ben ik weer zo vrij geweest jouw fijne reactie bij mij te verwerken in een nieuw blogje. Hopend dat je geen bezwaar hebt.

Leave a Reply

