Winter

View from a window

11 thoughts on “Winter

  1. Een mooi en origineel winter beeld, Ludwig.

    Gisteren liep ik in de Lembeekse bossen, wat een mooi licht met de zon tussen de bomen. Spijtig genoeg had ik geen fototoestel bij. Tegen de tijd dat ik mijn fototoestel was gaan halen verdween de zon reeds achter de wolken. Groeten Geert.
    Welke module volg jij nu? (Ik portret op maandag)

    • Ik heb een klein compacttoestelletje, canon s95, dat ik meestal op zak heb voor noodgevallen. Dat zware kanon laat ik vaak thuis. Wanneer iets écht mijn aandacht trekt ga ik later wel ‘ns terug. Natuurlijk… de zon… licht…
      Volgende module is object en materie op woensdagavond in d’ Holstraat.

Leave a Reply

