Verbeke Foundation

=>naar website Verbeke Foundation.

5 thoughts on “Verbeke Foundation

  1. Zeer intrigerend deze kunstwerken
    evenzo de artistieke opnames van de fotograaf
    en de moeite van een uitstap waard
    staat genoteerd in mijn programmaboekje!

    • Heel veel binnen te zien maar ook een expositietuin van 12 ha. Goeie schoenen zijn aan te raden want het is een wat wilde tuin. Het maakt dat een bezoek aan Verbeke Foundation ook een natuurwandeling is die de moeite waard is.

  2. Wat een verzameling aan prachtige foto’s! Een verzameling binnen een verzameling binnen en buiten, een beetje cryptisch maar ontcijfer het maar even. Gewoon weg schitterend!

    • Dit is niet mijn kunst, dat stond daar allemaal voor mijn neus, ik moest enkel nog even klikken hé, zo simpel was dat. Ik kan je een bezoekje wel aanraden en ga er ‘open minded’ naar toe, da ‘s nodig want niet alles binnen de actuele kunst ziet er even aantrekkelijk uit (da ‘s een discussie voor later misschien).

Leave a Reply

