Om jou te behagen…

12 thoughts on “Om jou te behagen…

  1. De titel heeft me tot iets vreselijks verleid, maar ik kon me niet inhouden:

    Ik spring uit ‘n vliegmachien
    Alleen maar om jou te zien
    Om jou te behagen, durf ik alles wagen
    En zweef ik het luchtruim door
    Dan hoor ik het engelenkoor
    Dat zingt heel spontaan
    Laat Eddy maar gaan
    Die komt heus wel aan

    Je hoeft dat echt niet allemaal te geloven want ik spring nooit van mijn leven uit een vliegmachien!

    Maar ik hou wel van je foto!!!

    • Geloof het of niet,
      maar ik maakte ook direct de associatie met den ‘Eddy’ uit Ertvelde
      nu dat deuntje nog uit m’n hoofd krijgen!!

Leave a Reply

