Zeespiegel.

Tussen droom en werkelijkheid.

3 thoughts on “Zeespiegel.

  1. Zee

    Ik wil alleen zijn met de zee,
    ik wil alleen zijn met het strand,
    ik wil mijn ziel wat laten varen,
    niet mijn lijf en mijn verstand.

    Ik wil gewoon een beetje dromen
    rond de dingen die ik voel

    en de zee, ik weet het zeker,
    dat ze weet wat ik bedoel.

    Ik wil alleen zijn met de golven,

    ‘k wil alleen zijn met de lucht,
    ik wil luist’ren naar mijn adem,
    ik wil luisteren naar mijn zucht.

    Ik wil luist’ren naar mijn zwijgen,
    daarna zal ik verder gaan

    en de zee, ik weet het zeker,
    zal mijn zwijgen wel verstaan.

    Toon Hermans

Leave a Reply

