Parkeren.

‘k Werd door een man uit Brugge bekeurd,
nadat ik uren met m’n autoke had geleurd
parkeren is namelijk een zware sport
en  die dag had ik wat adem te kort.
De man is denk ik nogal sportief
ondernemend en assertief
het lopen zit hem zeker in de genen
want stappen vraagt veel van de benen.
Ik was dus  niet al te content
want  ‘k leverde een topprestatie in Gent
en ook in Bachte-Maria-Leren
kon ik uren  gratis parkeren.
Echter In Antwerpen ontstond er een rel,
daar gaf ik een oplawaai aan een del
’t scheen een parkeerwachter,  geüniformeerd,
maar naar mijn smaak te fel gedemodeerd.
Over die man uit Brugge wil ik nog zeggen
dat ik hem niets in de weg zal leggen
maar hij moet dat nog éénmaal riskeren
dan onderneem ik stappen, dat zal hem leren.

Originele parkeerbon gesponsord door KBC

Leave a Reply

