Buurtwerk.

Deze morgen laat uit bed, maar opgelet,
na ’t genot van een lange douche
werd ik toch een beetje louche
en heb mijn buur z’n geld afgezet.

Het liep niet van een leien dakje,
‘k heb de deur moeten forceren
verkocht de man  twee loeiende peren
maar de buit kon in een klein zakje.

De pers stond op de eerste rij
helaas verontschuldigd was de politie
en door personeelsgebrek ook de justitie
maar  een fotograaf was van de partij.

En dus sta ik nu in de krant
jongens jongens wat een kop
een opschrift kon er niet meer op
en dát vind ik ambetant!

Ludwig

7 thoughts on “Buurtwerk.

  1. Ludwig verveelt zich helemaal niet. Hij houdt zich bezig met criminele creativiteit of is het creatieve criminaliteit? Wie zal het zeggen.

  2. voor je’t weet ga je jezelf gaan opblazen. not in my backyard 🙂 (moest ik er een hebben). was graag een vlieg geweest toen je die foto’s nam, dat moet echt grappig geweest zijn!

Leave a Reply

