Middelheimmuseum

Het Middelheimpark op zondagmiddag. Rust, stilte en  …

3 thoughts on “Middelheimmuseum

  1. Geweldig Ludwig. Hier ga ik op mijn gemak nog een keer naar kijken.. Het moet beslist hetzelfde museum zijn als waar ik in de jaren 80 ben geweest. Helaas ik kan me er nog weinig van herinneren. Het is zeker de moeite waard om er hopelijk weer eens een keer naar toe te gaan.
    Ik bewaar deze link bedankt 🙂

    • Reserveer een hotelletje of een B&B voor twee dagen, en laat je meedeinen met de Middelheimwave. 30 Ha beeldentuin is een heuse tweedaagse kunstervaring. En terwijl je dan toch in de buurt bent laat je ‘ns onderdompelen in de wereld van het MHKA (museum hedendaagse kunst antwerpen). Je zal me eeuwig dankbaar zijn voor deze tip ;))
      Een grondplan van de tuin kan je downloaden via hun website.

Leave a Reply

